WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Oscar 2008-Nem volt rossz

2008.02.25. 19:25 :: KitCat

Nekem tetszett az idei Oscar. Sokan azt mondják, hogy nem érdekli őket, nem igazságos és csak a puccoláson van a hangsúly, de engem szórakoztat. Szeretem nézni az általam ismert sztárok gyönyörűséges ruhakölteményeit, jó hallgatni az azévi műsorvezető poénjait, remek érzés, ha egy kedvencem díjat kap és nem rossz az sem, hogy mialatt a képernyőt bámulom, kicsit olyan érzésem van, mintha én is ott csillognék.

Az idei ruhák közül Anne Hathaway-é tetszett a legjobban, bár kicsit teltebbnek nézett ki benne, ám ez csak jó, mivel manapság mindenki olyan, mintha anorexiás lenne. Csodálatosan festett a három terhes kismama is, Nicole Kidman, Kate Blanchett(akinek az Erzsébet című filmét, már rég meg szeretném nézni) és Jessica Alba. A legjobb női mellékszereplő Tilda Swinton lett, akiről most tudtam meg, hogy ő volt a Narnia gonosz boszorkája és mit ne mondjak, még mindig olyan csontos és falfehér az arca, mint a filmben! :D Elköszönésül itt van pár kép:

 

2 komment

Címkék: oscar

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr98354192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

San Miguel José · http://sanmigueljose.blog.hu 2008.02.28. 21:45:26

Hello Kitti!

Nekem is tetszet, bár fél öt körül elaludtam. Marion Cotillard volt a legjobban öltözve a női jelöltek közül. Férfioldalon viszont, Nicholson még mindíg a legnagyobb. A legszebb az volt számomra, hogy Európa tarolt, kár, hogy magyarok nem voltak az idén versenyben. A leg szebb színésznő szerintem még mindig Nicole Kidman. Már az Ausztrál Express óta ezt gondolom:-)

KitCat 2008.02.28. 21:58:09

Nicholson tényleg nagyon nagy arc, bírom. Mivel én nem élőben néztem, nem tudtam elaludni rajta, bár élőben jobb lett volna látni. Szerintem is szép Nicole Kidman amúgy, az egyik örök favoritom az Átkozott boszorkák , imádtam, mikor még vörös haja volt!! Amúgy örülök, hogy benéztél! :D:D
süti beállítások módosítása