WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Uri Geller Show-A kiválasztott 1x04

2008.04.19. 22:08 :: KitCat

Uri első mutatványa előtt én is elmondtam a családnak az izraeli legendáról, hogy a pasi ujján egy mágnes volt, ami mozgatta a szerkentyűt. Mikor elkezdődött a show, persze az volt az első, hogy Geller elkezdte mutogatni midnenét, hogy ááá, nála nincs mágnes. Remélem tényleg igaz volt, a lényeg, hogy bejött neki a dolog.

Christian Panthera személye úgy ahogy van irritál, de ennek ellenére kíváncsian vártam, hogy mit fog eladni, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy nálunk is csak óriási ismétlések lesznek. Aki nézte a Pro7 Uri Geller Show-ját, az tudja ki Vincent Raven. A csövesnek kinéző, igen ijesztő pasi a madarával csinált végig mindent és ugyanezen a nyelven beszélt hozzá, szóval, mint ahogy mondtam, Christian ugyanezt vitte véghez, bár el kell mondani, hogy sikerrel, hiszen kitalálta, hogy Epres Panni hova tette a papírt és mit írt rá. Vicha Attila hosszú ideig válogatta Bódy Sylvivel a nagyija fotóit, s a végén kiderült, hogy az egyik kupacban a meggyilkoltak, a másikban pedig a betegek képei voltak. Nekem ez a mutatvány nem tetszett annyira. Molnár Gergely egyszerűen csak bemutatta, hogy mi a bűvös négyzet lényege. Hiába mondta el Tilla a szerencseszámát, azt fel sem használta. A 48-cal bűvészkedett, melyet már a műsor előtt tudott(hiszen a saját kedvence volt), s így csak annyi volt a dolga, hogy megjegyezze, melyik kockába melyik szám kell és kész a matekfeladat, melynek semmi köze a mentalizmushoz. Rakonczai Máté is ismételt, mindenhol lement a szívmegállítós trükk, s a többi versenyzőnek nem lett valami élethű a dolog, de sztem nála igen. Nem tudjuk, hogy a tegnapi rosszullétes hír igaz-e, vagy csak piárfogás, de nekem ő a legszimpatikusabb és úgy érzem, hogy sokkal inkább tudok benne hinni, mint a többiben.

A show végén én is leültettem anyámat, behozattam vele a cigisdobozt, s szinte röhögve néztem végig, ahogy Uri üvöltözik az emberekkel. Nagyon meggyőző volt, s most kíváncsi vagyok, hogy lesz-e valamilyen hatása, s vajon tényleg sikerül-e valakinek is eldobnia a bagót.

7 komment

Címkék: tv2 uri geller

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr44433301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.04.20. 01:32:19

Nagyon érdemes megnézni ezt a videót:

www.youtube.com/watch?v=IA3A6_OvA1I

1:52 amikor bejelölik a mágnest a csuklón.

DaWe · http://www.mad-me.extra.hu 2008.04.20. 22:30:12

Szia :)
Christina Panthera engem is irritál. xD Szegénynek elég szadista feje van...
A Molnár Gergely-féle mutatvány tényleg nagyon gyenge volt, az adás után a nővérem is megcsinálta velem ugyanezt csak más dátummal...
Sztem is Rakonczai Mátéé volt a legmeggyőzőbb, az tetszett..
És én is behívtam anyámat, de ma reggel már szívta a szokásos bagót. Erről ennyit. xD

KitCat 2008.04.21. 07:07:56

Szerintem Panhterának nagyon nagy szüksésge lenne egy logopédusra na meg egy rendes fodrászra, aki megpróbálja orvosolni azt a tényt, hogy keményen kopaszodik. Amúgy minden részben van egy oylan mutatvány, amin Uri felháborodik, mert túl evszélyes, jövő héten a pisztolyos trükk lesz, ha érdekel itt megnézheted a leleplezést! Németül, van szal ha nem tudsz németül, akkor figyeld a nyilakat és a képeket!
www.youtube.com/watch?v=kbamjaYxDuc

pálfi mónika 2008.05.10. 15:35:12

Szerintem tévedtek :Christian Phantera a legjobb,és szerintem ,és remélem ő lesz a kiválasztott....

KitCat 2008.05.14. 16:48:02

Mindenkinek más az ízlése, és ezért nem ítéllek el, de nekem nem tud szimpi lenni azok után, hhogy láttam a német Uri Geller SHow-t is és ugyanúgy majomkodott a madárral, mint az ottani versenyző.

Barbyka 2008.05.19. 14:45:49

Sztem pedig Christian Panthera a legjobb....
Imadom
Annyira aranyos meg edes meg minden h csak na
Danny Blue ,Lui meg a tobbi hulye!Csalo!Kocsog!
Christian Panthera 4 ever:D

Kirara Blue 2008.06.28. 17:51:25

Hát szerintem a Danny Blue a legjobb!!!Hát én sokszor szavaztam rá!Nem kérdés ő lett a kiválasztott!!Ő a leges legjobb mentalista!De mindenkinek más a véleménye.
süti beállítások módosítása