WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Harry Potter és a Halál Ereklyéi

2008.02.11. 19:29 :: KitCat

Nagyon tetszett. Bár nem ez a kedvenc részem a hétből, mégis mondhatom, hogy nagyon tetszett, bár egy picit csalódtam benne. Mindenkinek ajánlom, olvassa el, de persze csak akkor, hogy ha olvasta az előző részeket, mivel olyan dolgok kapnak nagy szerepet, amikre az előző kötetekben csupán, egy, netalán kettő sor jutott. Ami az áldozatokat illeti, nagyon sajnáltam a hősi halált halt főszereplőket, de legalább... SPOILER!! SPOILER!! SPOILER!!...A három jóbarát nem halt meg. Amúgy akit érdekel itt a halottak neve és további infók róluk:

Hedvig-Igen, szegényt eltalálja egy átok, mikor Harry-t próbálják kimenteni a halálfalók közül London ege fölött.

Rémszem Mordon-A kimenekítés során veszti életét, mágikus szeme Umbridge irodájának ajtajára kerül, de ezt később Harry visszaszerzi.

 Rufus Scrimgeour-Halálfalók ölik le, s utána Voldemort irányítása alá kerül a Minisztérium és az iskola.

 Peter Pettigrew-Egy húzós pillanatban bűnbánatot tanúsít és segíteni akar Harry-éknek, de ezüstkeze megfojtja, mikor érzi benne a maradék jóságot.

Dobby-Bellatrix kése öli meg, hősiesen megmenti a három jóbarátot, Lunát, Ollivandert, Ampók koboldot, Dean Thomast. Harry Bill és Fleur kertjében ás neki sírt, s nagyon szomorú halála miatt.

Vincent Crak-Az égő Szükség Szobájában ragad.

Fred Weasley-Kirobban a Roxfort egyik fala, s Percy, Harry, Ron és Hermione szeme láttára hal meg a mindig bolondozó Weasley. Őt sajnáltam a legjobban.

Remus Lupin, Tonks-Annyit tudunk csak meg a halálukról, hogy a nagyteremben feküdtek a többi elesett között, Harry őket is nagyon sajnálja, s fáj neki elvesztésük, később kiderül, hogy árván maradt fiuk, Teddy nevelésében nagy része volt keresztapjaként.

Perselus Piton- Nagini öli meg Voldemort parancsára, ám még halála előtt átadja Harry-nek emlékeit, melyből kiderül, hoyg végig a jó oldalon harcolt, s mindvégig halálosan szerelmes volt Lilly Potterbe.

Colin Creevey-Elesik a harcban.

Bellatrix Lestrange-Molly Weasley öli meg, így nemcsak az derül ki, hogy Weasley mama kitűnő párbajozó, hanem még a fia halálát is sikerül így megbosszulnia.

Voldemort-Nem Harry öli meg saját kezűleg, A Nagyurat saját gyilkos átka találja telibe egy pálcás kavarás során.

Ami még érdekes lehet a horcruxok és az elpusztításuk:

1.Tom Denem naplója-Lásd Harry Potter 2.

2. Mardekár gyűrűje, mely mint később kiderült a Feltámasztás köve-Dumbledore pusztítja el

3. Mardekár medálja-Ron szúrja le Griffendél kardjával.

4. Hugrabug Helga csészéje/kannája(nem emlékszem mi volt pontosan, mert nem maradt meg bennem, asszem valami kehelyszerű volt.- Egy baziliszkusz foggal semlegesítik a harc vége felé.

5. Hollóháti Hedvig diadémja-Egy mágikus tűzben válik ártalmatlanná, ebben a tűzben hal meg Crak.

6.-Nagini-Neville vágja le a fejét Griffendél kardjával.

7. Harry lelkének egy része-Az Avada Kedavra pusztítja el, de Harry nem hal bele.

Ennyi lenne, ha valami érdekeset még meg szeretnék majd itt osztani veletek, feltétlen leírom!

5 komment

Címkék: harry potter

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr5335360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chris 2008.02.16. 19:45:35

Szia!

Szerintem sem ez a legjobb kötet. Én a szereplők közül csak Hedviget, Dobbyt, Fredet, Tonksot és Lupint sajnáltam. :(

Kitti 2008.02.16. 20:25:56

Én azért Pitont is sajnáltam egy picit. Hiába volt mindig is szemét Harry-vel, végülis jó volt, s sosem törődött bele abba, hogy Lily nem lehetett az övé. Csórikám. :D:D
Köszi, hogy kommenteltél! :):)

Chris 2008.02.17. 21:19:40

Ja, igen, őt ki is felejtettem. Pitont is tökre sajnáltam. Szerintem az egész sorozatban a legszebb fejezet a Herceg meséje című. :)

KitCat 2008.02.18. 15:13:57

Nekem is nagyon tetszett az a rész, főleg azért, mert végre minden kiderül. :D:D Amúgy a kedvenc fejezetem az volt, amikor Godric's Hollowban voltak.

BAlázs 2008.11.02. 21:12:12

Nekem az tetszett amikor harry "meghalt" és a a "King Cross-on" beszélt Dumledorral.
süti beállítások módosítása