WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Legenda vagyok (I Am Legend)

2008.06.12. 19:07 :: KitCat

Vegyes érzelmeket keltő, ám összességében szerintem jó film. Will Smith eleve egy piros pont. Karaktere, Dr.Robert Neville egyedüli emberként él New Yorkban kutyájával, Sam-mel immáron 3 éve. Miután 2009-ben felfedezték a rák ellenszerét, az megfertőzte a teljes emberiséget, s szinte mindenki átváltozott vagy meghalt. Próbál rájönni a szörnyű betegség ellenszerének receptjére, miközben kissé már begolyózva tölti mindennapjait. Sam-mel autózgatnak a városban, van hogy DVD-t vesznek ki a tékából, ahol legjobb haverjával, Fred-del találkozik, aki egy próbaba, s arra próbálja ösztönözni Robertet, hogy szólítsa le a lányt, aki az egyik polcnál álldogál évek óta, s szintén bábu. :) Mivel a város még véletlenül sem kihalt, be kell tartaniuk a szabályokat. Sötétedéskor visszatérnek a lakásba, lehúzzák a rolót és a kádban vészelik át az éjjelt. Többször is szembesülnek a zombiszerű mutánsokkal, akik valaha normális emberek voltak. Ha van egy szabad másfél órátok, én nagyon ajánlom, mert állati, de most többet nem árulok el a storyból, mivel nagy fordulópontokat és poénokat nem szeretnék lelőni. A filmhez két befejezés is készült, valamilyen módon mindkét happy endes, ám más szemszögből, ha megnéztétek a filmet, lessétek meg a másik változatot is! Jó szórakozást!! Nálam 10/8, mivel elég keveset beszélnek benne, s nem mindent magyaráznak meg. 

4 komment

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr83517062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

judit 2008.07.18. 20:49:54

Will Smith a kedvenceim közé tartozik. Még nem láttam ezt a filmet, de tetszett a leírásod, vhonnan megszerzem a filmet.... :)

KitCat 2008.07.18. 22:08:14

Örülök, hogy kedved tudtam csinálni a filmhez, jó szórakozást! Amúgy Will-t én is nagyon bírom, a Hancock is a terítékemre kerül nemsokára!
Üdv.:Kitti, a szerk.

bubu 2008.07.23. 18:57:27

érdekes a film, nekem főként a "kihalt város" bemutatása teccet más ilyen témájú filmekkel összehasonlítva (28 nappal/héttel később) ez sokkal jobb. A story am sztem ok és végülis nem tartom nagy bajnak, hogy keveset beszélnek. A kétféle befejezésről nem tudtam én azt láttam aminek a végén ottmarad az üveg mögött a végén betörik majd a következő kép, hogy a nő és a kissrác egy katona kezébenyomja az ellenszert tartalmazó kémcsövet. Mi a másik verzió?

KitCat 2008.07.24. 10:29:44

A másik verzióban a mutánsok csak azért jönnek, hogy elvigyék a még életben lévő társukat, akin Neville kísérletezett. A doki elbújtatja a csajt meg a kisfiút, majd kitolja a mutánsnőt, akit felkap egy kis üvöltés után a főmutáns, aki bejött és az ajtót ütlegelte, s aztán elmennek. Így a három túlélő együtt megy az ellenszert kutatni, ugyanis azt hiszem, hogy ebben a verzióban nem jön rá, hogy a túlélők vére a kulcs.
süti beállítások módosítása