WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

House és a tengernyi Vicodin

2008.02.08. 16:03 :: KitCat

Gondoltam, ha már itt vagyok leírom, hogy mennyire érdekesnek találtam a most szerdai Dr.House-t. Eleve fura volt látni őt elvonási tünetekkel, teljesen belőve. ÉS egyáltalán nem vagyok kiakadva Wilson-ra, hiszen nem cselekedett rosszul, House-nek már szüksége van egy elvonóra. Kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás!! Ha jól tudom ez éppen a harmadik évad közepe/vége, szóval nemsokára sajnos el kell búcsúznunk a csapattól, hiszen a 4.évadban már új tanoncok lépnek Cameron, Chase és Fordman helyére. Nagyon fura lesz, de sztem jót fog tenni a vérfrissítés!

Amúgy szerintem valami átok ül a Dr.House szinkronstábján! Gondolom már mindenki hallotta, hogy megint egy nagy magyar színészt vesztettünk el, méghozzá Selmeczi Rolandot, aki többek között Wilson hangja is volt. Ő a második a csapatból, az első Szakácsi Sándor volt! Nyugodjanak békében! 

1 komment

Címkék: dr house house md

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr24331394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raven 2008.11.28. 13:12:59

Forman nevét d nélkül írják :D de tökéletesen egyetértek veled... :D
süti beállítások módosítása