WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Megasztár 4

2008.08.30. 17:50 :: KitCat

Pár éve, amikor vége lett a harmadik szériának, azt mondták, hogy ez volt az utolsó. Mindenki szomorú volt, hogy egy korszak véget ért. A nézők, a zsűri, Tilla, na meg az a rengeteg ember, aki még nem próbált szerencsét. Én is beletőrődtem abba, hogy nem lesz több szombat esti élvezet, de elfogadtam. Amikor hetekkel ezelőtt elkezdték reklámozni kicsit furán jött ki a dolog. Szerintem nem lett volna szabad így leírni a dolgot, s aztán újrakezdeni mindent. Ez van, gyerekek. Az új zsűri kisebb létszámú, gondolo költségvetés miatt. Eszenyi Enikő, Fenyő Miklós, Mester Tamás. Majd meglátjuk milyenek lesznek. Nem mondom, hogy nem vagyok kíváncsi arra, hogy mi lesz, a castingot tuti nézem, hiszen a legbénábbakat és a legtiztább tehetségeket akkor lehet elkapni. Jó szórakozást mindenkinek! Ne feledjétek: TV2 Ma 19:30

1 komment

Címkék: ajánló megasztár

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr20641270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibi · http://media-addict.extra.hu 2008.09.14. 12:25:33

Én speciel nagyon örülök hogy lecserélték a zsűrit. Úgy gondolom unalmasak voltak és nem is igazán értettek a dolgukhoz. Csodaszámba ment ha valakit kritizáltak a döntőkön, mindig arra ment ki a műsor hogy ki tud jobban ömlengeni egy előadó tehetségén. Szóval szánalmas egy zsűri volt.

Az új viszont nagyon állat, Fenyő pedig tuti kemény lesz, amit nagyon várok és remélek hogy igazam lesz.
süti beállítások módosítása