WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Doktor House 4x01 Egyedül - Magyar szinkron

2008.08.28. 09:46 :: KitCat

Erről az epizódról már írtam május legvégén, s akkor azt nyilatkoztam, hogy nagyon tetszett. Vártam az új fejleményeket, az új dokikat. Semmi gondom nem volt a résszel, hiszen az otthon barkácsolt fordítás istenire sikeredett. Ám sajnos be kell látnunk, hogy a magyar fordítók nem olyan kegyesek mihozzánk, na meg a szinkron sem a legjobb, így asszem mégsem fogom nézni a House-t, pedig ezt tettem volna, annak ellenére, hogy megvan a teljes évad a gépemen. Először is nagyon mellbe ütött a Dr.Zanussi név, amelyet biztos, hogy nem reagált le mindenki, hiszen eléggé régi márka, s ha tizenéves fejjel nézzük Házit, nem biztos, hogy naprakészek vagyunk a háztartásigépekben. Az én verziómban ez Dr.Padlós volt, amin még mindig röhögünk. Az eredeti angolban Dr.Buffer, ami polírozót jelent. Szegénykémnek a hangja is kicsit aránytalanul fiatalos lett, szóval ennyit a hangokról, a következő részben majd lehet még rossz dolgokat hallani, mármint eleve nem kezdődik jól az, hogy Amber is elég fura szinkront kapott, amit már hallhattunk az előzetesben.

3 komment

Címkék: tv2 house doktor house dr house house md

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr82637319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bubu 2008.09.03. 18:35:14

hát igen vannak ilyenek, azt tudnám tanácsolni hogy 1 sorozatot csak egyféle képpen szabad megnézni, úgy ahogy azt elkezdtük, velem a multkor esett meg, hogy belenéztem egy szökésbe a TV-ben. Ez volt az első meg az utolsó 10 perc amit magyarul láttam olyan szörnyű volt. Én Houset eddig csak tévében láttam így nem volt gond a Dr. Zanussi és nyilván a porszívóra asszociáltam:P

dap · http://eszakorszag.blog.hu 2008.09.15. 19:28:13

nekem is tetszett a Zanussi, azzal vót a legkevesebb baj:)

tert 2008.09.23. 13:12:55

sajnos, igaz. a barkács felirat nagyon gyenge, mázli, hogy a szinkron jobb. a padlós, hú de nagy baromság. hihető, hogy ez egy angol név.
süti beállítások módosítása