WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

"Doktor House-túladagolás"

2008.05.01. 20:04 :: KitCat

Ha sürősen nem kapok egy kis LOST-ot, úgy érzem súlyos "Doktor House-túladagolásban" fogok elpatkolni. Szerda este lement a TV2-n egy új rész, melyben voltak jó kis sziporkák, de a bibi, hogy az elejéről lemaradtam és volt egy pár tisztázatlan tény számomra, ami miatt nem értettem meg a storyt. A legjobb az volt benne, hogy House egy jó adag amfetamint kevert Wilson kávéjába, aki rendesen bepörgött tőle. Mikor vége lett az epizódnak, Jakupcsek Gabit meglátva azonnal beizzítottam a távirányítót és mentem is rögtön az AXN-re ahol mi ment? Hát House 2. évad! Félidőig néztem. Ma reggel felkelés után végignyomtam a csatornákat és mikor újra az AXN-hez értem rögtön eszembe jutott Cuddy arcát megpillantva, hogy ma és holnap Házi Maraton van. Így összesítve az utóbbi két napban körülbelül hat és fél órát néztem, még jó, hogy már sehol sem adják pillanatnyilag!

Szólj hozzá!

Címkék: tv2 axn lost house doktor house dr house house md

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr52450251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása