WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

A hét képe(i)

2008.04.22. 15:40 :: KitCat

Ezúttal egy apró közvéleménykutatást is tartanék, minden LOST nézőt kérnék arra, hogy szavazzon egy kommentben! Ki a jobb pasi? Jack vagy Sawyer? A védelmező doktor vagy a csábos rosszfiú? Én nem tudok választani, bár egy kicsit a szívem Sawyer felé húz, de kíváncsi vagyok, hogy vajon kit fog választani Kate. Valahol olvastam egy SPOILER!!-ben, hogy még a negyedik évad vége előtt csúcsosodni fog a szerelmi háromszög helyzete, mert el fog csattani egy nagy csók, amely zavart kelt majd! Az adonisz izmok és cuki mosolyok nagyobb méretben való megtekintéséhez kattints a kis ikonokra! Szerintem nagyon megéri!

FIGYELEM: Most csütörtökön újra LOST az ABC-n!!

3 komment

Címkék: lost evangeline lilly a hét képe

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr14437203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric90 2008.04.22. 17:05:30

Hú, hát így most én sem tudnék választani. Eddig mindig is úgy gondoltam, hogy Sawyer sokkal szexibb, de ezen a képen már Jack is elég izmos. Talán inkább Jackre szavazok :)

Brigi 2008.08.01. 08:34:56

Mindenképpen Sawyer!!! És ha Kate-nek van egy kis esze akkor őt választja!! ;)

KitCat 2008.08.01. 10:05:00

A teljes negyedik évad megnézése után én is úgy gondolom, hogy Sawyer lenne a tökéletes befutó.
süti beállítások módosítása