WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Született Feleségek 4x00 Titkok és hazugságok

2008.04.19. 13:22 :: KitCat

Nem szeretem az összefoglaló részeket, a Lost-osokat sem néztem általában, de véletlen elkaptam ezt a plusz epizódot és meg kell mondanom, hogy a DH lenyom minden más szériát az "ez történt egy év alatt" típusú epizódokban. Sokat röhögtem, hiszen a legvicesebb mozzanatokat szedték össze. Bekerült az a jelenet is, amelyben Susan-nek a tortát kellett kiválasztania. Nagy metafora volt és egész végig csorgott a könnyem a nevetéstől, amikor először néztem. Már nagyon várom a negyedik szezon premierjét, hiszen izgat Edie sorsa, Gabrielle lépése a szemét férjével kapcsolatban, Bree babás színjátéka, na meg az, hogy szegény Lynette-tel mi lesz! Annak ellenére, hogy most Susan és Mike boldogok, úgy sejtem nem elsz minden tökéletes. Kedvenc rosszfiúnk új magyarhangja, Kautzky Armand szerintem jó választás, s már majdnem meg is szoktam. Az egyetlen gond vele az, hogy ha behunyom a szemem, akkor Mike helyett Cole-t(Bűbájos Boszorkák) látom magam előtt: lehet, hogy ez azért is van, mert mindig csak rá gondolok! :P

Szólj hozzá!

Címkék: tv2 született feleségek eva longoria desperate houswives teri hatcher

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr41432645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása