WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Showder Club

2008.04.15. 15:02 :: KitCat

Nagyon tetszik a műsor, már eleve szétröhögtem magam a Youtube-os videókon, de így, hogy ebben a műsorban csak az övék a főszerep, isteni. A kedvencem még mindig Bödőcs Tibor, aki olyan pofákat tud vágni és olyan figurákat tud eljátszani, hogy megemelem a kalapom. Az elmondása szerint Búcsúszentlászlót egy igazi valóságshowparknak lehet elképzelni. A kedvenc motívumom a Buddháraivás! Kőhalmi a Showderben egy fokkal jobban tetszett, de itt sem volt rossz. Ahogy levettem a dolgot, született még egy gyereke, mert akkor még csak az egy szem lányáról mesélt, aki a gonosz müzlisdobozszörnnyel verte ki édesapja szemét. Hadházi Lászlót én a TV2-ről ismerem,(Bagi-Nacsa, Mi kérünk elnézést!) érdekes volt az itt látni. Az első poénja ütött, percekig fetrengtem tőle. Trabarnának is voltak jó pillanatai, de sztem jobb ha inkább a kocsihang-imitálást nyomja meg!

2 komment

Címkék: ajánló rtl

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr76426645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dap · http://eszakorszag.blog.hu 2008.04.20. 23:42:45

Szoktad a rádiókabarét is hallgatni? Ott is átvették az uralmat a fiatalok, és ez nem tett rosszat.

KitCat 2008.04.21. 07:09:17

Nem szoktam hallgatni, de a youtube-on szoktam nézni rádiókabarés videókat. Nagyon ott vannak! :D
süti beállítások módosítása