WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

LOST-magyar szinkron

2008.04.07. 09:58 :: KitCat

Mivel kíváncsi voltam az új részek szinronjára, temrészetesen nem hagyhattam ki a tegnap esti AXN bámulást. Be kell vallanom, hogy nagyon elszoktam a magyarhangoktól, egyenesen zavarnak. Egy szereplő van, akinek szeretem a hangját, aki Hurley. Szerintem őt nagyon eltalálták, de a legtöbb ember eléggé gyatra szinkront kapott. Sajnos, mivel Dan csak két szót szólt az egész epizód alatt, még nem tudom megmondani, hogy őt eltalálták-e, Charlotte-ott várom nagyon!!

Szólj hozzá!

Címkék: lost michael foxx evangeline lilly

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr12414753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása