WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Hal a tortán vs. Vacsoracsata

2008.03.31. 19:58 :: KitCat

Nagyon fura, hogy a riválisok ugyanabban az idősávban két ugyanolyan műsort indítottak. Bár gondolom, a főzősreality-nek nagy a nézettsége, így aki később találta ki a dolgot, úgy gondolta, hogy nem győzheti le az ellenfelet egy délutáni sorozattal. A lényeg, hogy most az a kérdés, vajon melyik adónak sikerült jobban megcsinálnia a témát! Nekem a TV2 változata jobban tetszik. Hogy miért? 1.Eddig csak két hétig volt az RTL-en sztáros adás, míg náluk mindig az van, s meg kell mondanom, jobban izgat, hogy melyik playmate és melyik szépfiú hogyan bénázik. 2.Szimpi a gasztronómiai szakértő, aki még jobban feldobja az egészet. 3.Az, hogy a vendégek nem tudják, hogy mit fog főzni a vendéglátó, egy kis izgalmat és kalandot is gerjeszt. Amúgy ebben a pillanatban olvastam, hogy az RTL vette meg elsőzör a jogokat az angoloktól a műsorra, így mondhatjuk, hogy a TV2 elcsente az ötletet, bár állítólag ők úgy hozták össze a show-t, hogy minden saját, nem a külföldi produkció mintájára csinálták.

8 komment · 1 trackback

Címkék: tv2 rtl

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr52405582

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: alternatíva 2008.05.25. 10:31:34

"Max majd esznek hozzá popkornot"Nagyon jó kísérletnek tartom a TV2 Hal a tortán c. műsorát. Egyrészt azért, mert mindenki láthatja: a sztárok nemcsak a tévében hülyék, hanem otthon is. Másrészt azért, mert önbizalmat ad a háziasszonyoknak, hogy ha nincs…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaWe · http://www.pink-hungary.extra.hu 2008.04.05. 14:55:03

Hello. Gondoltam kommentelek.xD
Igen, ez így elég "érdekesen" jött ki, hogy pont ugyanakkor pont ugyanabban az időben pont ugyanolyan témájú műsor megy. Nekem spec. az RTL változata jobban bejön. Igaz, hogy eddig kevesebbszer voltak sztárok, de szerintem az egész jobban össze van rakva. (Egyébként lehet h az RTL-en is mostantól csak sztárok lesznek, mert ezen a héeten is azok voltak és a jövő héten is azok lesznek). Engem a TV2-féle verzióban az a gasztronómiai szakértő idegesít. Nekérdezd miért. És itt a TV2-n ami nagyon kiakaszt, azok a dumálóscsávó poénjai. Szörnyen gyengék... de lehet h csak szerintem. :D
Bocsi a sok dumáért :P

KitCat 2008.04.05. 15:35:57

Szia! Örülök, hogy írtál. Az eheti RTL-es felhozatal nekem nagyon nagyon nagyon bejött. Szőke és a többiek jó hangulatot teremtettek és kezdem megszeretni Kerekes József, azaz a narrátor/kommentátor/krumpliorr(:D) stílusát, magyarán szólva, már nem fárasztanak annyira a poénjai! :) Az eheti TV2-s felhozatal viszont nem jött be, egyetlen embert sem találtam az ötből, akit igazán kedveltem volna, vagy akire kíváncsi lettem volna. Szóval ezúttal The winner is(dobpergés): THE Vacsoracsata, but majd meglátjuk, hogy mi lesz hétfőtől!:)

DaWe · http://www.pink-hungary.extra.hu 2008.04.05. 17:48:31

Igen, az eheti összes RTL-es jó választás volt :) Meglepődtem, hogy Horváth Éva milyen jól összedobott egy vacsorát, pedig mindenki egy kis szerencsétlen műnőnek nézi. xD
A Hal a tortánból ezen a héten csak a pénteki műsor utolsó 10 percét láttam, de az is pont elég volt, ezzel a héttel eléggé mellényúltak...

KAttila 2008.05.16. 23:36:38

A TV2 sokkal jobb.
Csak a narrátor dumáit kell figyelni.Ha nézem a vacsoracsatát a narrátornál a TV-t lehúzom mert a dumája idegesít,főleg ahogy humoros akar lenni.
Az Rtl klub nagy szar!!
mindent csak hazugsággal ér el !!
(pl. Gy˜őzike show )

SASA 2008.06.25. 21:07:48

Szerettem a "Hal a tortán" c. műsort és a legjobb rész amikor Bangó Margit főzőt ( nem mint az RTL-es Bea "Gyzike show"=szánalom).

Rp · http://czntrp.extra.hu 2008.07.18. 21:15:52

Lehet rosszul állok hozzá, de csak engem idegesít hogy esténként, műsorról műsorra konyhát/étel alapanyagokat csak messziről látott idióta véglényeket mutogatnak? Ráadásul sokuk büszke a tehetségére.....valamelyik egy nyomorult csirkecombot sem tud megsütni...stbstbstb.
Mondjuk már rég letettem arról hogy valami színvonalasat is mutat bármelyik csatorna.

KitCat 2008.07.18. 22:10:16

A Hal a tortán tökéletesen arra megy, hogy kihozza a sztárok emberségét, azaz azt, hogy mennyire bénák az életben. Ezért szeretik annyira nézni az emberek, s ezt jól tudja nem csak a TV2, hanem a sztárok is. Ez van, ezt kell szeretni. :D
Én is sokszor néznék valami értelmes műsort, bár be kell vallanom, hogy abba az emberfajba tartozom, aki odavan az amerikai sorozatokért-lásd a blogomat.

zolujf 2009.05.19. 17:37:26

sziasztok!
hm... normállis műsor: teljesen egyet értek az előttem szólóval. Idióta Tv2 kontra németkoppintásra készült rtl versengéseiről szól a média. Valamint értetlen verekedő színes egyéniségek szitkai, átkai Joshi úr meg Mónika néni műsorában.
Ezen televízió csatornák leépítő, mintsemhogy építő jellegű műsorokat sugároznának. Nagyon silány úton halad a televíziózás.
Sajnos ha valaki ma értelmes műsort akar nézni, azt viszont meg kell fizetni, hálistennek ma már azt lehet mondani tűrhető áran.
százszor többet ér nekem egy discovery channel hogyan készült, vagy étterem alakítás vagy Jony és Kate
2900 Ft-ot fizetek azért, hogy legyen hasznos szórakozásom, mert idióta leépítő jellegű műsorokra nem vagyok kíváncsi, de szerintem más se.
merném állítani, ha a televízió sajátom lenne, tv2 és rtl ne lenne ráprogramozva, sajnos színvonal alatti teljesítményen vannak.

süti beállítások módosítása