WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Bostoni halottkémek 6x16 Élve vagy halva

2008.03.10. 18:42 :: KitCat

Bocsi, a cím saját fordítás, mivel lemaradtam az elejéről. Mostmár lassan Kate és Nigel kezdik észrevenni magukat. Pár epizódon belül tuti, hogy elcsattan az első csók. Egy ügyön dolgoztak, ahol két hullát egyszerre hoztak be, mivel a hullamerevség miatt nem tudták szétválasztani őket. A két bűvész, Howard és Stan egy nő miatt vesztek össze, majd pontosan egyszerre ölték meg egymást. Egyikük fojtogatni kezdte a másikat, mire az kést rántott és egyenesen ellenfele szívbe döfte. Nigel és Kate a saját igazukat próbálták bebizonyítani, hiszen míg Nigel a Stan, addig Kate Howard oldalán állt. Az epizód végén eljátszották a gyilkosságot, s mikor Bug benyitott, úgy tűnt, mintha egészen mást csinálnának. (lásd a képen)

Lilly bejött Madeleine-nel, s látszott rajta, hogy teljesen kivan, hiszen a pici éjjel-nappal csak sírt, de amint Bug a kezébe fogta, elhallgatott. Másnap megint behozta a kislányt, s otthagyta indiai barátunknak, s elment elintézni az ügyeit. Mikor visszajött, Bug se szó, se beszéd bevallotta, hogy szereti és nincs beleszólása a dolgokba, most azonnal oda kell költöznie hozzá a babával együtt. Nagyon romantikus jelenet volt!!

Jordan nyomozását sajnos nem láttam teljesen, de annyit tudok, hogy egy lányt kerestek Woody-val, aki a nyomok szerint megmérgezte az apját. A férfi nagyon szimpatikus volt, ám biztos volt, hogy meghal. A történet végére kiderült, hogy a lánynak családja van, s nem ő próbálta megölnie a férfit, aki Jordan kezét fogva hunyt el.

4 komment

Címkék: bostoni halottkémek crossing jordan nyughatatlan jordan

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr67374742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bubu 2008.07.18. 16:53:51

hali látom szereted a bostoni halottkémeket, néhány részt láttam én is még a tv-ben most pedig töltögetem az évadokat. Azt szeretném kérdezni hogy neked van e magyar feliratod vmelyik évadhoz (leginkább az elsőhöz kéne) mert nekem csak angol van és nincs kedvem lefordítgatni. előre is köszi ha tudsz segíteni

KitCat 2008.07.18. 18:09:27

Szia! Sajnos nekem sincsen hozzá szövegem és nem találtam neked a Hosszúpuskán, így több ötletem nincsen sajnos. Neked nincs valami infód arról, hogy nem-e fogják leadni a folytatást valamelyik magyar tévén? TV2? Hallmark?
Üdv.:Kitti, a szerk.

bubu 2008.07.20. 10:43:59

értem köszi azért, lehet lefordítom akkor az angolt és majd felnyomom én a hosszúpuskára:P, hát sajnos nem tudok róla hogy folytatják e nálunk, én igazából azt se nagyon tudom hogy a TV2-n melyik évad is ment (gondolom az első) mert kb vagy 4 részt ha láttam. Viszont nagyon megteccet ezért igyekszem letölteni. Am beleolvasgattam más írásaidba, főleg filmekről és teccenek, meg jó a blogod is.

KitCat 2008.07.20. 12:07:59

Nagyon örülök, hogy tetszik a blogom! Remélem máskor is visszanézel és találsz magadnak érdekes dolgokat!
Üdv.:Kitti, a szerk.
süti beállítások módosítása