WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Bostoni halottkémek 6x12 (Jordan műtéte)

2008.03.04. 18:46 :: KitCat

Sajnos sehol sem találtam meg ennek a résznek a címét, főleg azért mert fogalmam sem volt, hogy mégis milyen rendszer szerint adja a TV2 a részeket. Hála egy amcsi oldalnak rájöttem, hogy a mai rész már 6.évados. Én azt hittem, hogy az első résztől kezdték el adni, ám az is meglehet, hogy a minden délutáni vetítéssel ennyi idő alatt ledarálták az eddigi részeket. Na mindegy, a lényeg, hogy nagyon megtetszett ez a sorozat és egy jó ideje akad olyan alkalom, hogy leülök és megnézem. Főleg azóta, hogy kiderült, Jordannak egy daganat van az agyában. Kíváncsi voltam, hogy vajon el akarták tüntetni a főszereplőt, vagy csak egy újabb forulat-e ez is. Néztem a részeket és ma végre eljött a nagy pillanat. Az epizód egyik fele természetesen a nyomozgatásra épült, de a másik nem. Dr. Macy elindult Jordan-nel a kórházba, ám előtte még a munkatársak csaptak neki egy partyt, amit nem értékelt igazán, pedig készítettek neki egy nagyon helyes "Jó szórakozást az agyműtéthez" táblát. Szegény Woody-nak nagy lelkiismeret-furdalása volt, hogy nem köszönt el a Jordan-től. Persze egész idő alatt húzták a dolgokat, nem derült ki semmi egetrengető a műtétről, csak izgultunk, majd a végén kihozták Jordant és úgy volt, hogy elvileg már fel kellett volna ébrednie, ám ez még nem történt meg. Az utolsó jelentben végre Woody-nak is sikerült bemennie a kórházba, mindenki más(Macy,Nigel,Bug) aludt a kórteremben rajta kívül, s akkor megtörtént a csoda, Jordan felébredt. Woody szólongatta, ám nem válaszolt. És itt vége volt mindennek. Természetesen nem bírták ki cliffhanger nélkül. Szóval most az átlag ember várhat 24 órát, hogy megtudjon valamit, a kíváncsiak, köztük én is, pedig elolvashatják a következő epizód tartalmát. Én megtettem, akit érdekel, kérdezze kommentben.

Szólj hozzá!

Címkék: bostoni halottkémek crossing jordan

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr8365563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása