WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

Gyilkos vihar

2008.03.01. 16:01 :: KitCat

Bár a mai kalandomnak nincsen köze a sorozatokhoz, mégis úgy gondolom, hogy beleférne egy akcióvígjátékba! Reggel fél tíz körül indultam itthonról, már akkor is csöpögött az eső, s mire a Móricz Zsigmond körtérre értem, már esett. Beálltam a buszmegállóba, ott vártam, hogy megérkezzen barátnőm, akivel azért terveztünk mára shoppingtúrát, hogy elvonjuk a figyelmemet a délutáni szóbeli felvételiről. Jártuk a boltokat a Kosztolányi és a Móricz között, aztán felszálltunk a piros hetesre és mentünk a Blaháig. Itt már egyre jobban zuhogott, de szerencsére mindig találtunk fedélt a fejünk fölé, mivel bementünk minden ruhaboltba(vettem is magamnak egy felsőt egy ezresért). Akkor kezdett el nagyon esni, amikor vissza akartunk szállni egy hetesre, hogy a Ferenciek terére menjünk. Beálltunk egy kapualjba, úgy vártuk a buszt. Szerencsére nem áztunk el annyira, beértünk a suliba. Én sikeresen helyt álltam a szóbelin, s mikor kiléptünk a gimiből az volt az első szavam, hogy jaj, de jó, elállt az eső. Erre elkezdett zuhogni, futva mentünk át a másik oldalra, ám annyira esett, hogy muszáj volt bemennünk egy bolt beugrójába, épp a jégzuhatag előtt fél perccel. Ez a kis menedék mindössze 10 méterre volt a busztól, de mikor felszálltunk, ezen a kis távon is bőrig áztunk. Barátnőm le is szállt előbb, hogy valami fedett helyre menjen, míg abba nem marad ez a szörnyűség, én mentem tovább, s mikor itthon leugrottam a buszról, teljesen tropára ment az esernyőm(kiszakadt a helyéről a fogantyú és elszakadt az anyaga). Behúzódtam egy kapualjba, majd szinte halálfélelemmel indultam el, s vártam, hogy anyukám jöjjön velem szembe egy használható esernyővel. Persze ez övé is rögtön tönkrement, ki is dobtuk, de legalább szerencsésen hazaértünk és én, annak ellenére, hogy a táskám tocsog a víztől, boldog vagyok, mert úgy érzem, nagyon jól sikerült a felvételim. :)

Szólj hozzá!

Címkék: vihar

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr6360798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása