WELCOME

Üdvözöllek a blogomban! Sorozatokról, filmekről, műsorokról, könyvekről és a világ más dolgairól olvashatod a véleményem! Ha van kedved írj kommentet! Üdv.: Kitti

Utolsó kommentek

NCIS-Szegény Gibbs

2008.02.20. 06:32 :: KitCat

Már hetek óta egyre kevesebb lelkesedéssel néztem Gibbs-éket, főleg a két reklám miatt, mivel annyi volt a szünet, hogy a rész végére már nem is emlékeztem, hogy hogyan kezdődött a történet. De azért ennek ellenére természetesen mindig beültem a tévé elé, hiszen DiNozzo poénjai, Abby imádnivaló karaktere, Gibbs magabiztossága, Ziva stílusa és McGee tutyimutyisága valahogy a képernyőhöz vonzott. Ám a tegnapi rész, azt hiszem a legjobb volt, az eddigiek közül. Izgalmak, tengernyi poén, Abby félméteres magassarkúja, na meg az a jelenet a nővérrel.

De sajnáltam Gibbst, nem fogok spoilereket elolvasni, hogy nehogy megtudjam mi lesz vele, így most tiszta lelkiismerettel mondhatom, hogy nagyon várom a hétfőt, mert kíváncsi vagyok, mi a folytatás!!

1 komment

Címkék: ncis

A bejegyzés trackback címe:

https://kitti.blog.hu/api/trackback/id/tr94346595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Winters101 2008.06.18. 11:37:16

az tényleg jó volt de nem anyira jó és gibs már nem is volt mérges
süti beállítások módosítása